TRIPLE BILL: PANOS MALACTOS X DIAMANTO HADJIZACHARIA
Πού: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
Πότε: 02/06/2023
Εισιτήρια: ZΩΝΗ A: €18 / €16 (μειωμένο) | ZΩNΗ B: €16 / €14 (μειωμένο) | ΖΩNΗ Γ: €14 / €12 (μειωμένο) | ZΩΝΗ Δ: €12 / €10 (μειωμένο) | Δικαιούχοι μειωμένων εισιτηρίων: Μαθητές, Στρατιώτες, Φοιτητές, Συνταξιούχοι, Πολύτεκνοι, Ηθοποιοί, ΑΜΕΑ με παρουσίαση σχετικού ID
Διάρκεια: 75’
Γλώσσα: Αγγλικά
Πληροφορίες:
To Διεθνές Φεστιβάλ Λευκωσίας ολοκληρώνει τη σειρά δράσεων #acceptance, που διοργανώνεται με αφορμή το Cyprus Pride 2023, με το τρίπτυχο σύγχρονο χορού (triple bill) με έργα δύο συμπατριωτών μας που διαπρέπουν εκτός συνόρων, τον Πάνο Μαλακτό και την Διαμάντω Χατζηζαχαρία. Και τα τρία έργα αφορμώνται από την ανάγκη για συντροφικότητα, ορατότητα και συμπερίληψη. Εξερευνώντας την ευαλωτότητα μας, την ζωτική μας ανάγκη για ανθρώπινη επαφή και συνύπαρξη, οι δύο καλλιτέχνες δημιουργούν σύμπαντα στα οποία τα σώματα μάχονται για την ισότητα, για τον έρωτα, για την αγάπη, για την εργασία, για την θέση τους στην κοινωνία.
Περισσότερες Πληροφορίες:
«Hire me, please.» (2019)
Πάνος Μαλακτός
Η ακρόαση ως συνθήκη. Ως σωματική και ψυχολογική
κατάσταση. Ως εξελικτική διαδικασία. Ως βαναυσότητα. Ως
σχέση εξουσίας. Ως δήλωση. Ως εμπόδιο. Ως προαπαιτούμενο. Ως
«ταξίδι». Ως ταξίδι. Ως ετυμηγορία. Ως απαξίωση της
προσωπικότητας. Ως απολογισμός. Ως παιχνίδι ρόλων. Ως
απόρριψη. Ως εξερεύνηση των ορίων. Ως απόλυτη διαθεσιμότητα.
Είναι γνωστό σε όλους, αλλά περισσότερο στους ανθρώπους που εργάζονται στις παραστατικές τέχνες, ότι η οντισιόν είναι μια αγχωτική φάση στη δημιουργική διαδικασία. Και ειδικά στην αρχή της καριέρας ενός καλλιτέχνη-χορευτή είναι σχετικά αναπόφευκτη.
To Hire me, please έχει έναν πολύ βασικό άξονα: την ειρωνεία και τον σχολιασμό στη διαδικασία της οντισιόν - τον σαρκασμό για τον χαρακτήρα και τη δομή της. Από αυτή την οπτική γωνία, ο χορευτής-χορογράφος παρατηρεί αφενός την προσωπική του άγνοια για τα όρια και τα υλικά που διαθέτει, την οποία τελικά παρέχει στους κριτές και αφετέρου το ένστικτο επιβίωσης που τον υποχρεώνει στην πλήρη ικανοποίηση των πιθανών μελλοντικών εργοδοτών του. Η κύρια αντίθεση του Hire me, please είναι η απόλυτη διαθεσιμότητα του ακροατή (κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να επιβιώσω τελικά) και η συναισθηματική / σωματική / πνευματική / ψυχική του κατάσταση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ακρόαση.
Χορογραφία/Ερμηνεία: Πάνος Μαλακτός
Δραματουργία: Οδυσσέας Ι. Κωνσταντίνου
Κοστούμια: Ελένη Παπαβασιλείου
Το Hire me, please έχει παρουσιαστεί στα:
ACT Festival // Ισπανία // 2020
Stockholm Fringe Festival // Σουηδία // 2020
Gdańsk Dance Festival // Πολωνία // 2020
Machol Shalem Festival // Ισραήλ // 2020
The Genderhouse - Queer Arts Festival, Bora Bora Dans // Δανία // 2021
27Masdanza Festival // Ισπανία // 2022
27Masdanza Extension Tenerife Festival // Ισπανία // 2022
Το Hire me, please έχει λάβει το βραβείο Νέου Χορογράφου από την Πλατφόρμα Χορογραφίας Κύπρου 2019..
«would you still love me if I was like this» (2021)
Διαμάντω Χατζηζαχαρία
Το έργο παρουσιάζει την ομορφιά της συντροφικότητας καθώς και την σημασία της αυτονομίας μέσα από την κυριολεκτική προβολή της αλληλεξάρτησης. Φέρει ως έμπνευση τον Πλατωνικό μύθο του Άλλου Μισού δίνοντας έμφαση στην εμπειρία των σωμάτων ως ένα καθώς και στην πορεία τους προς τον διαχωρισμό. Το would you still love me if I was like this είναι ένα πρόσχαρο ταξίδι τρυφερότητας στον κόσμο ενός ασυνήθιστου ντουέτου.
Ιδέα: Διαμάντω Χατζηζαχαρία
Χορογραφία: Διαμάντω Χατζηζαχαρία σε συνεργασία με την Μαρίνα Σοφοκλέους
Δραματουργία: Δημήτρης Καραμάνος
Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Αλεξάνδρα Βίκτωρος
Σχεδιασμός Φωτισμού: Aleksandar Jotovic
Φωτογραφίες: Παύλος Βρυωνίδης
Βίντεο: Σουζάνα Φιαλά
Ερμηνεία: Διαμάντω Χατζηζαχαρία, Μαρίνα Σοφοκλέους
Το «would you still love me if I was like this» έχει παρουσιαστεί στα:
Πλατφόρμα Χορογραφίας Κύπρου // Κύπρος // Δεκέμβριος 2021 (πρεμιέρα)
«SADBOI»(2021)
Πάνος Μαλακτός
“I had a boyfriend. Then I got dumped. I got dumped, I bought a thong and I need lots of validation.”
Ο Πάνος Μαλακτός συνεργάζεται με τον Ηλία Αδάμ και ερευνούν την ιδέα της ριζοσπαστικής σκηνικής ευαισθησίας.
Στον SADBOI αρέσει να βιώνει τα βάσανά του. Είναι γκέι, horny, συντετριμμένος και εξαιρετικά ήρεμος. Έχει instagram άρα υπάρχει. Το SADBOI είναι ένα αυτο-μυθοπλαστικό πορτρέτο ενός χορευτή-sadboi. Η παράσταση επιχειρεί μια διφορούμενη και σύνθετη αφήγηση, η οποία διερευνά το σεξ, τον έρωτα και τη θλίψη στην πλήρως τεχνολογική και σεξουαλικοποιημένη μεταμοντέρνα εποχή. Το SADBOI στοχεύει στη δημιουργία μιας καθηλωτικής εμπειρίας όπου η έντονη σωματικότητα διασταυρώνεται με τον εικονικό χώρο του Διαδικτύου (social media, memes, εφαρμογές γνωριμιών). Εάν τα ερωτικά τραγούδια είναι σαχλά, περιμένετε μέχρι να ακούσετε και αυτό. Πόσα fire emoji θα του βάλλετε; Οι admins αυτής της παράστασης ψάχνουν επιβεβαίωση.
Χορογραφία/Ερμηνεία: Πάνος Μαλακτός
Σκηνοθεσία/Συγγραφή: Ηλίας Αδάμ
Δραματουργία: Πάνος Μαλακτός/Ηλίας Αδάμ
Κοστούμια: Miguel Penaranda Olmeda
Visuals: Sita Messer
Μουσική: Lynks, Prydz Eric, Be Lulu
Tour Management: Nikos Mavrakis & Christos Christopoulos - TooFarEast
Με την υποστήριξη της Πλατφόρμας Χορογραφίας Κύπρου και του Τμήματος Πολιτιστικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Κύπρου.
Το SADBOI έχει παρουσιαστεί στα:
Cyprus Choreography Platform // Κύπρος // Δεκέμβριος 2021 (πρεμιέρα)
Dance House Lemesos // Κύπρος // Μάρτιος 2022
M54 // Ελλάδα // Μάιος 2022
FIN FRINGE Festival // Φινλανδία // Μάιος 2022
Reykjavik Fringe Festival // Ισλανδία // Ιούνιος 2022
Ιstanbul Fringe Festival // Τουρκία // Σεπτέμβριος 2022
HOMOGRAFÍA/HOMOGRAPHY Festival // Βέλγιο // Οκτώβριος 2022
F.O.L.A. Festival // Νέα Ζηλανδία// Φεβρουάριος 2023